کد خبر: ۸۴۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۷
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از هلاکت شرور معروف جنوب شرق و عامل قتل راننده کامیون عبوری در محور بزمان - بم خبر داد.

هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور
به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از هلاکت شرور معروف جنوب شرق و عامل قتل راننده کامیون عبوری در محور بزمان - بم خبر داد.

محسن گل محمدی اظهار کرد: پس از رصدهای اطلاعاتی انجام گرفته و اعطای نیابت قضایی، لحظاتی پیش در درگیری مسلحانه، مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در شهرستان بم، شرور معروف با نام (و . ش ) که عامل قتل مسلحانه راننده کامیون رضامهابادی در مورخه۱۳_۱_۹۹در محور بزمان به بم بوده را به هلاکت و ۳نفر متهم همراه وی را دستگیر و سه قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه از نامبردگان کشف وضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: شرور معدوم دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و شرارت در جنوب استان سیستان و بلوچستان بود که در کمترین زمان ممکن و با رصدهای اطلاعاتی انجام گرفته نامبرده به هلاکت رسید.

ادستان ایرانشهر به همه رانندگان خدوم ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور اطمینان خاطر داد که همه محورهای مواصلاتی شهرستان و جنوب استان از امن ترین نقاط کشور بوده و است و دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه جولان و شرارت را به اشرار نخواهد داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: