کد خبر: ۸۴۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
گروهی متشکل از ۲۴ نفر از دیپلمات‌ها و مقام‌های دفاعی خواستار رفع تحریم‌ها علیه ایران شدند.

درخواست ۲۴ مقام ارشد پیشین جهان برای برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، گروهی متشکل از ۲۴ دیپلمات و مقام‌های دفاعی، از جمله چهار دبیرکل پیشین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا خواستند تا با برداشتن تحریم‌ها علیه ایران «جان صده‌ها هزار نفر را نجان دهد.»

این درخواست از حمایت «فدریکا موگرینی»، مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برخوردار است. همچنین مقام‌های ارشد دیپلماتیک دولت‌های پیشین آمریکا نیز از این درخواست حمایت کرده‌اند.

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، این گروه عنوان کرد که چنین اقدامی «می‌تواند به نجات جان صدها هزار شهروند ایرانی و همچنین با توجه به شیوه شیوع کرونا، به نجات جان شهروندان دیگر کشورها بینجامد.» این گروه عنوان کرد که مردم ایران با «یکی از تاریک‌ترین دوران تاریخ خود مواجه شده‌اند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: