کد خبر: ۸۴۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۲۹۱
فرماندار اردستان گفت: مقرر شد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده نوجوان ۱۳ ساله مجروح شده در عملیات گندزدایی شود.

اهدای یک خانه به نوجوان مجروح اردستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، فرماندار اردستان گفت: مقرر شد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده نوجوان ۱۳ ساله مجروح شده در عملیات گندزدایی شود.

حمیدرضا تاملی در جلسه با گروه‌های جهادی زواره اظهار داشت: امسال بعد از انتخابات اسفند ماه با بحران کرونا مواجه شده‌ایم، اما همان‌گونه که در طول ۴۰ سال مردم قهرمان کشور بودند و در تمام صحنه‌ها پشتوانه نظام هستند، در این بحران نیز با کمک و همیاری مردم نیز سربلند خواهیم بود.

فرماندار اردستان افزود برای اولین بار به ماموریتی ورود کردیم که ۹۵ درصد مشکلات توسط خود مردم حل می‌شود و ۵ درصد آن‌ها به بقیه دستگاه‌های دولتی مربوط است.

 

وی با اشاره به جنگ بیولوژیکی که اتفاق افتاده است، گفت: در جنگ همه باید از فرمانده اطاعت کنند و اگر هر سربازی در میدان جنگ صحبتی کند نمی‌توان جنگ را کنترل کرد.

تاملی تصریح کرد: مردم نباید منتظر دولتی‌ها نباشد ،خود مردم باید متولی عوض شدن فرهنگ باشند؛ البته مردم در طول سالیان گذشته برا عبور از بحران‌ها به صحنه آمده‌اند و در این مسیر نیز پیروز بوده‌اند.

فرماندار اردستان با اشاره به حادثه مجروحیت نوجوان اردستانی در عملیات گندزدایی این شهرستان نیز افزود :متاسفانه در یکی از گروه‌هایی که در حال گندزدایی معابر شهر بودن پای نوجوان ۱۳ ساله قطع شد که تاثر همه را برانگیخت.

وی با اشاره به دلجویی از خانواده این نوجوان عنوان کرد: مقررشد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده این نوجوان ۱۳ ساله شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: