کد خبر: ۸۴۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۳
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ارتباط مردم و مسئولان قضایی در استان تهران به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ارتباط غیرحضوری مردم و مسئولان قضایی در استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در اطلاعیه دادگستری کل استان تهران آمده است: در راستای به کارگیری فناوری‌های نوین و اجرای برنامه‌های تحولی در قوه قضائیه در زمینه افزایش خدمت رسانی به مردم و افزایش پاسخگویی به مراجعان و ارتباط مسئولان قضایی با بهره مندی از سامانه‌های اتوماسیون نسبت به پیگیری درخواست‌های مردمی اقدام می شود.

بر اساس این اطلاعیه روند پیگیری درخواست‌های مردمی به صورت پیام کوتاه به اطلاع مراجعان می‌رسد تا نیاز به مراجعه حضوری کاهش یابد.

در این اطلاعیه ذکر شده است؛ با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری در شرایط فعلی و انتشار ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت عموم مردم؛ ضمن عذرخواهی از تمامی مراجعین ارجمند واحد ملاقات‌های مردمی روابط عمومی دادگستری تهران تقاضا داریم تا از طریق راه‌های ارتباطی ذیل مطالب و درخواست های قضایی خود را ارائه نمایند.

الف-  خیابان خیام – نرسیده به پارک شهر - مجتمع قضایی امام خمینی (ره) - طبقه همکف- واحد ارتباطات مردمی

ب- میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی-کوچه مستعلی- ساختمان شماره ۲ دادگستری کل استان تهران -طبقه سوم

ج – پست الکترونیک به نشانی  info@dadgostari-th.ir

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: