کد خبر: ۸۴۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۹
شیوع کرونا در افغانستان به دلیل بازگشت اتباع افغان به کشورشان شدت یافته است.

در صورت افزایش موارد ابتلا، کنترل اوضاع از دست وزارت بهداشت افغانستان خارج می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، د نشنال مدعی شد با بازگشت گسترده افغان‌ها از ایران به شهرهایشان در افغانستان، این کشور با تهدید شیوع گسترده کرونا مواجه شده است. تعداد زیادی از این افراد مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند و همین عاملی برای شیوع بیش‌تر کرونا در افغانستان خواهد شد.

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد: تاکنون ۲۷۳ مورد کرونا مثبت در افغانستان ثبت شده است که بیش از ۲۱۰ مورد افرادی هستند که از ایران بازگشته‌اند و تاکنون ۴ مورد از این افراد فوت کرده‌اند.

وزارت بهداشت افغانستان تاکید کرد که آمار به دلیل بازگشت اتباع افغان در حال افزایش است و در صورت افزایش موارد ابتلا، کنترل اوضاع از دست وزارت بهداشت خارج خواهد شد و نیاز به کمک خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: