کد خبر: ۸۴۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۶
معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه افزایش نرخ خدمات و اصرار شورای شهر به این مصوبه موضوع در هیأت حل اختلاف رسیدگی خواهد شد.

عدم افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تا اواخر اردیبهشتبه گزارش خبرداغ، غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری تهران ، در باره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در لایحه بودجه شهرداری تهران که در روزهای پایانی سال 98 به فرمانداری تهران و کمیته انطباق ارسال شد، تبصره‌ای آوردند که نرخ خدمات عمومی در آن دیده می‌شد.

وی بیان داشت: در این تبصره افزایش کرایه تاکسی، مترو، اتوبوس، بلیت مراکز تفریحی و گردشگری و دیگر خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهد، مطرح شده بود که فرمانداری تهران و کمیته انطباق به کلیات این طرح اعتراض کرد و مطرح شد که این موارد به صورت مجزا مصوب و به فرمانداری ارسال شود.

معاون عمرانی فرمانداری تهران اظهار داشت: شورای شهر تهران نیز اصرار بر مصوبه خود داشت و در نهایت فرمانداری این مصوبه را‌‌‌ به هیأت حل اختلاف ارسال کرد و در مهلت قانونی باید در این خصوص هیأت حل اختلاف تصمیم نهایی را‌‌‌ بگیرد.

آرام اضافه کرد:‌ حداقل تا 2 ماه ابتدای سال افزایش کرایه حمل و نقل عمومی اجرایی نخواهد شد و بعد از بررسی‌ها نسبت به افزایش کرایه‌ها اقدام می‌کنیم.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: