کد خبر: ۸۴۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۵
معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: هر کارمندی که دارای علائم تب، سرفه، بدن درد، گلودرد و... بوده و به ویژه چند علامت را باهم داشته باشد، نیاز است که به پزشک مراجعه کرده، گواهی دریافت کند و در خانه بماند.

وزارت بهداشت: کارمندان دارای علامت با گواهی پزشک، در خانه بمانندبه گزارش خبرداغ، دکتر علیرضا رئیسی درباره وضعیت شاغلان در روزهای کرونایی، گفت: به طور مشخص درباره کارکنان باید توجه کرد که افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، افرادی که در سنین بالا قرار دارند، مبتلایان به بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان، دیابت، بیماران تنفسی، افرادی که دیالیز شده یا فشار خون کنترل نشده بالا دارند و... طبق دستورالعمل‌ها نباید در محل کار حاضر شوند.

وی افزود: سایر افرادی هم که بر سر کار حاضر می شوند باید با ورود به سایت Salamat.gov.ir، وضعیت سلامتی خود را ثبت کنند تا بر اساس آن برایمان مشخص شود که این افراد علائم بیماری را دارند یا خیر.

رئیسی تاکید کرد: هر کارمندی که دارای علائم تب، سرفه، بدن درد، گلودرد و... بوده و به ویژه چند علامت را باهم داشته باشد، نیاز است که به پزشک مراجعه کرده، گواهی دریافت کند و در خانه بماند. این افراد می توانند دورکاری کرده و یا به صورت شیفتی سرکار خود حاضر شوند.
لینک کوتاه
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: