کد خبر: ۸۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
معاون حقوقی قوه قضاییه در نخستین جلسه از شورای مدیران معاونت در سال ۹۹ گفت: معاونت حقوقی به سهم خود، در راستای محقق ساختن برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی در سال جدید، اهتمام و تلاشی جهادگون و مضاعف پیشه می‌کند.

تلاش معاونت حقوقی قوه قضائیه در راستای تحقق برنامه‌های تحولی در سال جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام محمد مصدق در نخستین جلسه شورای مدیران این معاونت ضمن تبریک سال نو به کلیه مدیران، قضات و کارکنان معاونت، اظهار کرد: جای بسی خشنودی است که تلاش‌های مجدانه تمامی همکاران، شامل مدیران، قضات، مستشاران و کارکنان اداری در سال گذشته نتایج ارزنده‌ای برای معاونت رقم زده است و امیدواریم این تلاش و موفقیت‌ها در سال جدید و در بخش‌های مختلف به خصوص در به انجام رساندن لوایح قضایی استمرار یابد.

معاون حقوقی قوه قضاییه ضمن تقدیر از تلاش ایثارگرانه‌ کادر درمان در سراسر کشور، افزود: عزیزان کادر درمان در مبارزه با این بیماری و خدمت به بیماران، حماسه‌ای نو در تاریخ میهن سربلندمان آفریدند؛ توفیق قرین با صحت و تندرستی در پناه پروردگار متعال برای ایشان آرزو می‌کنیم.

شایان ذکر است در نخستین نشست از شورای مدیران معاونت حقوقی قوه قضاییه که با حضور معاون حقوقی و مدیران کل ادارات تابعه برگزار شد، مسائل متعدد نظیر اولویت‌های برنامه‌ای ادارات کل در سال ۱۳۹۹، تغییرات ساختاری معاونت حقوقی و امور جاری ادارات کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران کل حاضر در نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: