کد خبر: ۸۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۴۸۹
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پرستاری که با سوء‌استفاده از موقعیت کاری خود طلا و وجوه نقد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را از خانه یک بیمار در مشهد سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرقت میلیاردی پرستار از خانه بیماری در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پرستاری که با سوء‌استفاده از موقعیت کاری خود طلا و وجوه نقد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را از خانه یک بیمار در مشهد سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرتیپ محمد کاظم تقوی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مشهدی مبنی بر سرقت مقدار قابل توجهی طلا و وجه نقد از گاوصندوق خانه مسکونی اش دستور لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی در مشهد وارد عمل شدند و دو کارگر و پرستار این خانه به عنوان مظنون به پلیس آگاهی هدایت و تحقیقات از آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پرستاری که در این خانه مشغول فعالیت بود تحت نظر گرفته شد و پس از جمع آوری ادله توسط پلیس، به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد از داخل گاو صندوق اعتراف کرد.

تقوی افزود: متهم به دادسرا معرفی و بر اساس احکام صادره قضایی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: