کد خبر: ۸۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۴
مدیرعامل جدید آبی‌های پایتخت گفت: حل مشکلات مالی باشگاه استقلال در اولویت است.

سعادتمند: نمی‌خواهم اطلاعات غلط به مردم بدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که از روز گذشته با حضور در ساختمان این مجموعه به طور رسمی فعالیت خود در این سمت را آغاز کرد در این باره که چه اهداف و برنامه‌هایی برای حضور در سمت مدیر عاملی استقلال دارد؟ توضیح جالبی داد. سعادتمند که برخلاف برخی مدیران عامل یا سرپرستان مدیرعاملی که پس از احراز چنین سمت‌هایی از دسترس خارج شده و دیگر پاسخگوی رسانه‌ها نیستند با خوشرویی به سؤالات خبرورزشی گوش کرده و چنین پاسخ داد: «بهتر است صحبت کردن درباره ریز مسائل باشگاه را به فرصتی دیگر موکول کنیم، چون من به تازگی به این مجموعه بازگشته‌ام و از زمانی که از استقلال رفتم اتفاقات مختلفی در این باشگاه رخ داده است. از این رو و با توجه به اینکه اشراف کاملی بر همه مسائل ندارم ممکن است صحبت‌هایی کنم که بعد متهم به اشتباه شوم. از این رو در تلاش هستم تا با بالا بردن اطلاعاتم نسبت به مسائل مختلف باشگاه پاسخ‌های کامل و جامعی از طریق روزنامه خبرورزشی به اطلاع هواداران برسانم. دوست ندارم اطلاعات غلط به هواداران بدهم».

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر اولویت کار شما در باشگاه چیست؟ گفت: «به طور قطع بیش از هر چیز به دنبال حل مشکلات مالی باشگاه هستیم تا انشاءا... بتوانیم کارمان را در آرامش شروع کنیم. قطعاً این موضوع بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد، دوست داریم با کمک همه استقلالی‌ها مشکلات را یکی‌یکی حل کنیم».

احمد سعادتمند پس از استعفای علی فتح‌ا... زاده به این سمت انتخاب شد. او پیش از این در زمستان سال ۱۳۹۷ به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال مشغول به کار شد، اما پس از چند ماه در اوایل سال ۱۳۹۸ از این سمت استعفا کرده و کنار رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: