کد خبر: ۸۴۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش ۶۴درصدی ترافیک طی امروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش ۶۴درصدی ترافیک امروز تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین ، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش ۶۴درصدی ترافیک طی امروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

یوسف حجت در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت ترافیک معابر در اولین روز کاری سال 99 گفت: ترافیک امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64درصد کاهش پیدا کرده اما نسبت به روزهای آخر سال 98 افزایش داشته است.

او با بیان اینکه محدوده کنترل آلودگی هوا 34درصد و محدوده طرح ترافیک 61درصد کاهش ترافیک داشته است، تاکید کرد: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد مسافران امروز مترو به 200 هزار نفر نرسد.برخلاف عکس‌هایی که منتشر می‌شود در مترو آنچنان با افزایش مسافر روبرو نبودیم و نهایتا برخی قطارها به تعداد صندلی و نهایتا 10 نفر مسافر گرفته باشند.

حجت گفت که؛ ما سر فاصله قطارها در خطوط اصلی خود مثل یک و دو را تا 5دقیقه افزایش داده‌ایم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش تعداد آمار مبتلایان به کرونا در حمل ونقل عمومی گفت: برخی از مشاغل چون حمل و نقل در خط مقدم این شرایط هستند و چاره‌ای هم نیست.

حجت ادامه داد: ما نیاز بهداشتی مترو و اتوبوس را تا حد امکان تامین کردیم اما امکان اینکه روزانه به 80هزار راننده تاکسی ماسک و دستکش بدهیم، نیست. هرچند می‌دانیم این افراد فداکاری کرده و از جان مایه می‌گذارند.

او همچنین درباره آخرین وضعیت خرید اتوبوس از طریق تهاتر گفت: دو مناقصه در اواخر اسفند سال گذشته برگزار شد اما هیچکدام از تولیدکنندگان داخلی در آن شرکت نکردند. این در حالی که وزارت صنعت خرید اتوبوس از خارج را ممنوع کرده اما تولیدکنندگان داخلی هم مشارکت نمی‌کنند و نمی‌توانیم اتوبوس بخریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: