کد خبر: ۸۴۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۲
قاضی یکی از ایالت‌های آمریکا حکم داده است تا به افرادی که قرنطینه خانگی را نقض می‌کنند، پابند الکترونیک زده شود تا درصورت تکرار نقض قرنطینه، شناسایی شوند.

آمریکا به افراد ناقض قرنطینه پابند الکترونیک می‌زندبه گزارش خبرداغ ، شبکه خبری سی‌ان‌ان روز شنبه با انتشار این خبر گزارش داد: با وجود فرمان «اندی بشیر» (Andy Beshear) فرماندار این ایالت کنتاکی مبنی براینکه ساکنان تمامی این ایالت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منازل خود بمانند، اما عده‌ای از سکنه شهر « لوییویل » (Louisville) بزرگترین شهر این ایالت، به این فرمان توجه نکرده و خانه های خود را ترک می‌کنند.

بنابراین گزارش «آنجلا بیسیگ» (Angela Bisig) قاضی دادگاه ایالتی کنتاکی در پاسخ به نقض این فرمان، دستور به بستن پابند به افرادی که در معرض ویروس کرونا قرار داشته و بدون توجیه اقدام به ترک خانه های خود می کنند، داده است.

این گزارش حاکی است این افراد باید به مدت دوهفته این پابند را به پا داشته باشند، هم اکنون قاضی‌ها در ناحیه «جفرسون» واقع در ایالت کنتاکی آمریکا برای برخورد با نقض قرنطینه خانگی از سوی ساکنان این مناطق، درحالت آماده باش به سر می برند .

ایالت کنتاکی امروز ۸۳۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا داشته که ۳۷ نفر از مبتلایان به این ویروس در این ایالت از آمریکا جان باخته اند.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان نزدیک به یک میلیون و ۱۳۱ هزار نفر رسیده است که آمریکا با ۲۷۷هزار و ۵۳۳ مبتلا و هفت هزار و ۴۰۰ جان باخته در صدر دیگر کشورها قرار دارد.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: