کد خبر: ۸۴۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۴۸۱
25 سال پیش از این، درخشش یک بازیکن جوان با پیراهن خاطره انگیز باشگاه پارس خودرو نام او را بر سر زبان ها انداخت.

رد پای یک پرسپولیسی در استقلالی شدن یک متعصب!به گزارش خبرداغ ، جوانی که به مرور تیم‌های بزرگ پایتخت را خواهان خود دید و در مقطع تصمیم گیری، با تماس امیر قلعه نویی، کاپیتان وقت استقلال روبرو شد که از تمایل کادر فنی آبی پوشان به جذب او صحبت می‌کرد.

 

علیرضا منصوریان که خود شخصا هوادار استقلال بود، موضوع را بلافاصله با باشگاه پارس خودرو در میان گذاشت و در حالیکه پای پیشنهادات مهم دیگری برای وی در میان بود اما با مساعدت مدیرعامل وقت باشگاه پارس خودرو وی در نهایت به استقلال پیوست تا یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه استقلال رقم بخورد و به درخشش منصوریان تا سالیان متمادی بیانجامد.

 

نکته مهم در این میان اما اینکه مدیرعامل وقت بشگاه پارس خودرو فردی جز مهدی محمد نبی نبود که به نوعی با گذشتن ربع قرن می توان گفت نقش اول استقلالی شدن منصوریان بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: