کد خبر: ۸۴۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
رئیس کمیسیون شوراها :
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که مشکوک به کرونا هستند طبیعتاً در جلسه علنی روز سه‌شنبه و چهارشنبه شرکت نمی‌کنند ضمن اینکه اگر ستاد ملی کرونا نامه بزند و درخواست کند که جلسه برگزار نشود، جلسه برگزار نخواهد شد.

لغو جلسه علنی مجلس در صورت درخواست ستاد ملی کرونا/ آمار مبتلایان استان البرز نزولی است/ نمایندگان در طبقه پایین و بالای صحن با فاصله از هم می‌نشینندبه گزارش خبرداغ ، محمد جواد کولیوند، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بهبود یافتگان در استان البرز، اظهار کرد: در بحث آمار، حدود دو هفته است که وضعیت ثابتی در استان البرز داریم یعنی سیر صعودی نداریم اما سیر نزولی هم سرعت بالایی ندارد؛ در مجموع تقریباً آمار مبتلایان رو به کاهش است.

وی در مورد حضور نمایندگان کرونایی در جلسه علنی مجلس نیز گفت: کسانی که مشکوک به کرونا هستند طبیعتاً در جلسه علنی روز سه‌شنبه و چهارشنبه شرکت نمی‌کنند کسانی هم که شرکت می‌کنند باید دستورالعمل وزارت بهداشت را رعایت کنند ضمن اینکه اگر ستاد ملی کرونا نامه بزند و درخواست کند که جلسه برگزار نشود، قاعدتاً جلسه برگزار نخواهد شد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس افزود: جلسه در دو طبقه صحن علنی برگزار خواهد شد یعنی هم در طبقه پایین و هم در جایگاه میهمانان نمایندگان با فاصله زیاد از یکدیگر حاضر خواهند شد.

کولیوند همچنین از منفی بودن تست کرونای خود خبر داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: