کد خبر: ۸۴۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۷۴
شهردار تهران در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه گفت: بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

حناچی در دیدار با رئیس قوه قضائیه: بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه و پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفت و گو پرداختند.

در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیروز حناچی شهردار تهران در این نشست از حمایت های دستگاه قضایی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این نشست از تلاش ها و پیگیری های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید کرد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: