کد خبر: ۸۴۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک هفته است که ترددها و ورودی و خروجی کرمانشاه کنترل می‌شود و خوشبختانه وضعیت کرمانشاه نسبتاً بهتر شده است و انشالله در این هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان خواهیم بود.

وضعیت کرمانشاه نسبتاً‌ بهتر شده است/ اگر نتیجه تست اکثر نمایندگان مثبت بود، جلسه علنی لغو می‌شدبه گزارش خبرداغ، احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص وضعیت مبتلایان این شهر با بیان اینکه شهر کرمانشاه در مجموع ۳۰ نفر فوتی داشته است، گفت: متاسفانه در ایام نوروز ورودی شهر مدیریت نشد و همین امر منجر شد مبتلایان افزایش یابند؛ در حال حاضر یک هفته است که ترددها و ورود و خروج کنترل می‌شود و خوشبختانه می‌توان گفت وضعیت کرمانشاه نسبتاً بهتر شده است و ان‌شاالله در این هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان خواهیم بود.

وی افزود: روز ۱۲ و ۱۳ فروردین از مجلس با ما تماس گرفتند و رفتیم تست دادیم؛ اگر نتیجه تست اکثر نمایندگان مثبت بود، جلسه علنی لغو می‌شد اما طبیعتاً مشکلی وجود نداشته که تاکنون خبری از لغو جلسه داده نشده است.

صفری ادامه داد: خوشبختانه نمایندگانی که قبلاً تست آنها مثبت بود، حدود سه هفته قرنطینه شدند و بهبود یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: