کد خبر: ۸۴۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۰
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز خبری درباره لغو جلسه علنی مجلس به ما داده نشده است، گفت: می‌توان از وسایل و امکانات پرستاران و پزشکان استفاده کرد تا ما نیز شرایط دشوار آنها را برای ۸ ساعت درک کنیم.


می توان از تجهیزات پرستاران و پزشکان برای حضور در جلسه علنی استفاده کرد/ نتیجه تست کرونای من هنوز اعلام نشده استبه گزارش خبرداغ، حیدر علی عابدی، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برگزاری جلسه علنی مجلس در هفته جاری، گفت: هنوز خبری درباره لغو جلسه علنی به ما داده نشده است اما به نظر می‌رسد بهتر است تدابیری اتخاذ شود که نماینده‌ها به صورت قبل در صحن، کنار هم ننشینند به عنوان مثال اعضا، در کمیسیون‌ها یا سالن‌های بزرگ حضور پیدا کنند و یا ویدئو کنفرانس جلسه برگزار شود.

وی افزود: همچنین می‌توان از وسایل و امکانات پرستاران و پزشکان استفاده کرد تا ما نیز شرایط دشوار آنها را برای ۸ ساعت درک کنیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص نتیجه تست کرونای خود نیز گفت: تست داده‌ام اما هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: