کد خبر: ۸۴۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۰ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر برسد.

مرگ ۷۶۰ مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته / افزایش مبتلایان به بیش از 115 هزار نفربه گزارش خبرداغ ، مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۰ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۶۶۸ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۱۵ هزار و ۲۴۲ نفر برسد.

از سوی دیگر در این کشور اروپایی ۱۸ هزار و ۲۷۸ نفر از مبتلایان به کرونا توانستند بهبودی خود را بدست بیاورند.

در حال حاضر مجموع مبتلایان به کرونا در سرتاسر جهان به بیش از ۹۸۱ هزار نفر رسیده که از این تعداد بیش از ۵۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

هم اکنون آمریکا با ثبت بیش از ۲۲۷ هزار نفر مبتلا به کرونا در این کشور بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در جهان را داراست.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نیز به بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز گذشته طی سخنانی هشدار داد که روزهای سختی پیش روی آمریکایی‌ها بوده و سناریوی شیوع ویروس کرونا در آمریکا شبیه ایتالیا خواهد بود.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: