کد خبر: ۸۴۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
وزارت کشور عربستان از منع آمد و شد در تمامی مناطق مکه مکرمه و مدینه منوره از امروز، ۱۴ فروردین‌ماه، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

برقراری منع آمد و شد ۲۴ ساعته در مکه و مدینهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایکنا ، وزارت کشور عربستان اعلام کرد: از امروز آمد و شد به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مناطق مکه و مدینه ممنوع است و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

یک منبع مسئول در وزارت کشور عربستان اعلام کرد: این اقدامات در راستای تلاش‌های مقامات این کشور برای مقابله کرونا و اجرای توصیه‌های مراجع ذی‌صلاح بهداشتی برای بالا بردن میزان تدابیر احتیاطی و اقدامات پیشگیرانه در حرمین شریفین و حفظ سلامت شهروندان و اتباع خارجی صورت می‌گیرد.

این منبع اعلام کرد: در راستای این منع آمد و شد ۲۴ ساعته، ممنوعیت ورود و خروج به این دو شهر ادامه دارد، این در حالی است که ممنوعیت ورود و خروج شامل گروه‌های مستثنی از کارمندان مؤسسات حیاتی در بخش های دولتی و خصوصی نمی‌شود.

به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، یادآوری می‌شود، پادشاه سعودی، ۶ فروردین‌ماه سال جاری نیز در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، دستوری پنج بندی صادر کرد که یکی از آنها ممنوعیت ورود و خروج از ریاض، مکه و مدینه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: