کد خبر: ۸۴۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۱۵ تن در یک مهمانی مختلط سیزده بدر در یکی از باغ‌های شهریار خبر داد.

دستگیری ۱۵نفر در یکی از باغ‌های شهریار در سیزده‌بدربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۱۵ تن در یک مهمانی مختلط سیزده بدر در یکی از باغ‌های شهریار خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه در این باره گفت: حوالی ساعت ۶ عصر روز گذشته مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از برگزاری یک مهمانی مختلط در یکی از باغ ویلا‌های واقع در محدوده فردوسیه در اطراف شهریار با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اطمینان مأموران از صحت گزارش دریافتی افزود: هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و مأموران با حضور در این محل سه مرد و ۱۲ زن را که در این ویلا حضور داشتند بازداشت کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه دستگیرشدگان بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند، گفت: همچنین پنج دستگاه خودروی متعلق به این افراد نیز توقیف شد.

به گفته سرپناه، برای افراد پرونده تشکیل شده و در حال حاضر با دستور مقام قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: