کد خبر: ۸۴۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان مطرح کرد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از استقرار تیم پزشکی در زندان‌های استان برای رصد وضعیت زندانیان و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

پایش سلامت زندانیان/ استقرار تیم پزشکی متخصص در زندان‌های گلستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سیدرضا حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به استقرار تیم پزشکی در زندان‌های استان برای رصد وضعیت زندانیان و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا گفت: تقریبا نیمی از زندانیان استان به مرخصی رفتند و در اخذ تامین برای آن‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته شد تا افراد بیشتری بتوانند از این امکان استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: افرادی که داخل زندان هستند مستمر معاینه و پایش می‌شوند و تیم پزشکی متخصص هم داخل زندان برای این منظور مستقر است.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد جدیدی که وارد زندان می‌شوند هم ابتدا به مدت ۲ مرحله ۱۴ روزه قرنطینه و بعد از آن وارد بند می‌شوند.

وی به خانواده زندانیان اطمینان داد: همه برای جلئوگیری از شیوع و ابتلا زندانیان به کرونا ویروس تلاش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: