کد خبر: ۸۴۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۸۸۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد.

تصادف مرگبار خودروی پراید در بزرگراه آیت‌الله سعیدیبه گزارش خبرداغ، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه واژگونی خودرو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه به محل حادثه واقع در شمال به جنوب آیت الله سعیدی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده می شود که یک دستگاه خودرو پراید با سه نفر سرنشین مرد جوان حدواد ۲۰ساله به دلایل نامشخصی در داخل مسیر ویژه خط اتوبوسرانی کاملا واژگون شده و خودرو روی سقف است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: براساس شیوه برخورد این دستگاه خودرو با نرده‌های وسط بلوار این احتمال وجود داشت که خودرو در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بوده اما بعد از برخورد با این موانع وارد لاین مقابل شده باشد که البته این احتمال باید از سوی کارشناسان پلیس راهور بررسی شود.

ملکی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو تن از سرنشینان از خودرو بیرون افتاده بودند و چندین متر از خودرو فاصله داشتند. یک نفر نیز در خودرویی که کاملا متلاشی بود محبوس شده بود.

وی بیان اینکه آتش‌نشانان ضمن انجام ایمن سازی ‌های لازم بخش هایی از بدنه خودرو را برش دادند و فرد محبوس را خارج کردند گفت: هر سه نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که هر سه نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی، محل حادثه ایمن سازی شده و ساعت ۰۲:۰۹ دقیقه بامداد محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور داده می‌شود.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: