کد خبر: ۸۴۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۷۵۱
باشگاه استقلال برای ادامه فصل دیگر توان دریافت پول از اسپانسرش را ندارد. این به دلیل پیشخور شدن بخش عمده‌ای از پول فصل است.

ادعای اسپانسر استقلال که اگر واقعی باشد، مخ‌تان سوت می‌کشد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال فصل گذشته درآمد بسیار خوبی از اسپانسر و همینطور فروش بازیکنان خود به باشگاههای خارجی داشت ولی حتی این درآمدها کافی نبود چون همین حالا آبی‌ها با بحران بزرگی روبرو شده اند. اسپانسر استقلال بعد از حساب و کتاب پرداختی ها به این باشگاه اعلام کرده 25 میلیارد تومان اضافه بر مازاد پول گرفته‌اند و این رقم به حساب قرارداد فصل بعدشان خواهد بود! یعنی آبی‌ها تا پایان فصل نه تنها یک ریال هم از اسپانسر خود دریافت نخواهند کرد بلکه باید بخش عمده‌ای از پول اسپانسرینگ فصل بعد را هم دریافت نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: