کد خبر: ۸۴۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
معاون راهبردی قوه قضائیه مطرح کرد؛
معاون راهبردی قوه قضائیه از آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحوّل قوه قضائیه در سال جدید خبر داد و گفت: در طی سه ماه پس از ابلاغ بخشنامه رئیس قوه برای تعیین تکلیف پرونده‎ های معوقه، از بیش از ۸۰۰ هزار پرونده، ۴۰۰ هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شد.

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحوّل قوه قضائیه در سال جدید / مختومه شدن ۴۰۰ هزار پرونده در طی سه ماهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ذوالقدر، معاون راهبردی قوه قضائیه در نخستین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹ با ارائه گزارشی از عملکرد قوه قضاییه در سال ۹۸، روند اجرایی مرحله اول طرح تحوّل قوه قضاییه در سال گذشته را تبیین کرد و از آمادگی اجرای مرحله دوم این طرح در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری سفر‌های استانی در سال ۹۸، این سفر‌ها را از اقدامات بسیار مهم سال گذشته دستگاه قضایی عنوان کرد که آشنایی با مسائل قضایی استان‎ها و نظارت بر عملکرد دادگستری‎های کل استان‎ها را به دنبال داشته و خاطر نشان کرد: در برخی از استان‎ها برای اولین بار بود که رئیس قوه یا هیأت عالی قضایی به آن استان‎ها سفر کردند و این مسأله در حل مشکلات قضایی مردم استان بسیار راهگشا بوده است.

ذوالقدر همچنین به کاهش پرونده‎های معوقه پس از صدور بخشنامه رئیس قوه قضاییه اشاره و اظهار کرد: در طی سه ماه پس از ابلاغ بخشنامه رئیسی برای تعیین تکلیف پرونده‎های معوقه، از بیش از ۸۰۰ هزار پرونده، ۴۰۰ هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شده که جز با همت جهادی همکاران قضایی و عنایت ویژه رئیس قوه به این موضوع، امکان‎پذیر نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: