کد خبر: ۸۴۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
سرپرست باشگاه پرسپولیس آماده است تا مدیرعامل این باشگاه شود.

حکم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس آماده شد!به گزارش خبرداغ ، اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد مهدی رسول‌پناه به زودی حکم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را دریافت خواهد کرد.

 

وی که چند ماه پیش توسط وزیر ورزش به‌عنوان جانشین مرحوم جعفر کاشانی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس وارد شد، خیلی زود نیز سرپرستی این باشگاه را برعهده گرفت و جایگزین محمدحسن انصاری‌فرد شد.‌ حالا رسول‌پناه بعد از بر عهده گرفتن امور اجرایی باشگاه پرسپولیس آماده است که رسماً مدیرعامل این باشگاه شود.

 

البته رسول‌پناه خیلی تلاش کرد تا مهرداد هاشمی را متقاعد کند که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، اما وی علاقه‌ای به پذیرش این مسئولیت ندارد.

 

بعد از معرفی احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش به احتمال فراوان و به‌زودی رسول‌پناه نیز این حکم را در پرسپولیس خواهد گرفت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: