کد خبر: ۸۴۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: برای یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفای تعهدات ارزی، حکم به تعلیق کارت بازرگانی مدیرعامل شرکت به مدت ۶ ماه و استرداد ۶۶ هزار یورو به بیت المال صادر شد.

جریمه یک شرکت بازرگانی متخلف به میزان ۶۶ هزار یوروبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی مبشری گفت: با شکایت یکی از بانک‌های استان از یک شرکت بازرگانی به خاطر عدم ایفای تعهدات ارزی، پرونده‌ای جهت پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی از احضار مدیرعامل شرکت به تعزیرات خبر داد و افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه و بازجویی از این فرد، مشخص شد که شرکت مذکور به بهانه واردات اقلام مورد نیاز کشور، مبلغ ۶۶ هزار یورو ارز دولتی را از بانک شاکی دریافت کرده و این در حالی بوده که طبق گزارش گمرک استان، این اقلام به کشور وارد نشده است.

مبشری با اشاره به تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف شرکت بازرگانی ادامه داد: شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت حکم به تعلیق کارت بازرگانی مدیرعامل شرکت به مدت ۶ ماه و استرداد ۶۶ هزار یورو به بیت المال صادر کرد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌های بازرگانی از ارز‌های دولتی برای واردات کالا استفاده می‌کنند اما کالایی وارد نمی‌کنند که تخلف ارزی محض است و از چشم ناظران دور نمی‌ماند، گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: