کد خبر: ۸۴۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
سرمربی پیشین استقلال گفت: باید در خانه هایمان بمانیم و ایرانیان باید دستورالعمل‌های لازم را دنبال و به آن عمل کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

استراماچونی: نوروز را به تمام ایرانیان که در قلبم جا دارند تبریک می‌گویم/ ایرانی‌ها باید این شرایط را جدی بگیرندبه گزارش خبرداغ ، آندره ا استراماچونی سرمربی ایتالیایی و پیشین تیم فوتبال استقلال با انتشار ویدیویی عید نوروز و سال جدید را به ایرانیان تبریک گفت.

 

استراماچونی در این ویدیو گفت:  می‌خواهم برای ایران و تمام ایرانیان که در قلب من جای دارند، آرزوی موفقیت، شادی، خوشبختی و سلامتی در عید نوروز داشته باشم.  

 

سرمربی پیشین استقلال درباره انتشار ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان گفت: ایتالیا پس از جنگ جهانی دوم سخت‌ترین شرایط ممکن را تجربه می‌کند. امیدوارم ایران، ایتالیا و تمام دنیا با موفقیت از این شرایط سخت عبور کنند. ۲۰ روز در قرنطینه ماندیم و تحمل این شرایط اصلا کار اسانی نیست.

 

او در ادامه گفت: باید در خانه هایمان بمانیم و ایرانیان باید دستورالعمل‌های لازم را دنبال و به آن عمل کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند. الان زمان صحبت کردن درباره فوتبال نیست، هر چند که این فوتبال بود که من را با ایران آشنا کرد. فوتبال مردم ایران و استقلال را وارد زندگی من کرد و برای همین است که اکنون این جا هستم.  

 

استراماچونی گفت: این پیام را می‌فرستم تا برای تمام ایرانیان سالی شاد را آرزو کنم و آرزوی تمام اتفاقات مثبت را برای ایرانیان داشته باشم. به هواداران استقلال، بازیکنانم و تمام مردم و دوستانی که در ایران دارم می‌گویم که قوی باشید، از کودکانتان مراقبت کنید، مراقبت والدین تان باشید و این شرایط را جدی بگیرید.  

 

سرمربی ایتالیایی در پایان گفت: مطمئنم که همه ما در کنار هم از این شرایط عبور می‌کنیم و این نبرد را با پیروزی به سرانجام می‌رسانیم. 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: