کد خبر: ۸۴۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۷
استاندار تهران گفت: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودرو از ۸ فروردین تاکنون جلوگیری شد.

جلوگیری از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودرو / ۲۷۱ خورد‌رو جریمه شدندبه گزارش خبرداغ، استاندار تهران گفت: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودرو از ۸ فروردین تاکنون جلوگیری شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفتگو با فارس، درباره آخرین آمار جلوگیری از تردد و خروج ماشین‌های غیربومی از استان تهران اظهار داشت: این طرح از ۸ فروردین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا آغاز شده است و بر اساس آمار فرماندهی تهران بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته از ادامه سفر ۲۵۰۰ خودرو در آزادراه تهران - شمال، تهران - قم و جاده قدیم قم ممانعت به عمل آمده است.

وی ادامه داد:از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت خروج و ورود خودرو‌های غیر بومی به تهران تا کنون، از تردد ۴۳۵۰ خودرو جلوگیری شده است.

وی تأکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۱ فقره جریمه برای خودرو‌های متخلف صادر شده است و تاکنون تلاش کرد‌ه‌ایم خودرویی را توقیف نکنیم.

استاندار تهران بیان داشت: جریمه این خودرو‌ها ۵۰۰ هزار تومانی است و تاکنون در مجموع ۲۷۱ برگ جریمه برای خودرو‌های متخلف در طرح ممنوعیت تردد صادر شده است.

هرکدام از این خودرو‌ها اگر ۳ نفر سرنشین داشته باشند از تردد حدود ۱۴ هزار نفر در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ممانعت به عمل آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: