کد خبر: ۸۴۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۴
با مرگ یکی دیگر از مصرف‌کنندگان الکل در لامرد، آمار جان‌باختگان مسمومیت الکی در این شهرستان به 3 نفر رسید.

فوت ۳ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در لامردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، در حالی‌که تنها یک مورد مثبت بر اثر ویروس کرونا تاکنون در شهرستان لامرد مشاهده‌ شده بود و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد و تا دیروز تنها 3 نفر در بیمارستان لامرد بستری و تحت درمان بودند اما از سوی دیگر آمار مسمومیت‌ها و جان‌باختگان الکی در لامرد بیش از بیماران ویروس کرونا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد بابیان اینکه تاکنون 20 نفربر اثر مسمومیت الکی به بیمارستان لامرد مراجعه و بستری‌ شده‌اند، اظهار داشت: 5 نفر از افراد مسموم دچار کم‌بینایی شده‌ و 8 نفر مورد دیالیز قرار گرفتند.

محمد احمدی افزود: متأسفانه سومین نفری که بر اثر مسمومیت الکی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد بستری‌شده بود، جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: مصرف هرگونه الکل در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا مؤثر نیست و عوارض بسیاری به دنبال دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: