کد خبر: ۸۴۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
دبیر‌کل سازمان ملل خواستار کاهش و یا لغو تحریم‌ها شد.

گوترش خواستار لغو تحریم‌ها شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مورد تحریم‌ها در شرایط شیوع کرونا گفت: باید با دولت‌ها و مردم سراسر جهان در مواجهه با این بیماری کشنده همه‌گیر ابراز هم‌بستگی کنم. من به شدت نسبت به مشکلات زیادی که بسیاری از کشورها در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران و مقابله با شیوع کرونا مواجه هستند، نگرانم. اکنون باید همکاری و هم‌بستگی بین‌المللی وجود داشته باشد و من از جامعه بین‌الملل می‌خواهم که با یکدیگر همکاری کنند.

به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان ملل،وی همچنین در مورد ضرورت لغو تحریم‌ها گفت: می‌دانیم که کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بر ضرورت تجدیدنظر فوری در تحریم‌های گسترده کشورهایی که با بیماری کروناویروس مواجه هستند، تاکید کرد این اظهارات با تایید من بوده است. تحریم‌ها می‌تواند مانعی برای تلاش‌های کادر درمانی یک کشور باشد و این موضوع تهدیدی برای همه جهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: