کد خبر: ۸۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
حزب الله عراق:
گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد که همه توطئه‌های آمریکا برای تحمیل سلطه خود بر عراق با صخره اراده مردم عراق مواجه خواهد شد.

توطئه‌های آمریکا با صخره اراده مردم مواجه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، گردان‌های حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد همه توطئه‌های آمریکا برای تحمیل سلطه خود بر عراق با صخره اراده مردان عراقی مواجه خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: «پیوستن گروهی از مؤمنان به فهرست تروریسم آمریکا را تبریک می‌گوییم. این گونه اقدامات آمریکا بازوی اراده مردم عراق و مقاومت آن‌ها را نمی‌شکند.»

حزب الله عراق در ادامه افزود: «دنیا از کارهای آمریکا خسته شده است؛ این کشور ارمغانی غیر از جنگ، تروریسم و توطئه برای بشریت نداشته است.»

به نقل از المیادین، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را بر ایران تحمیل کرد که شامل پنج شرکت مستقر در عراق و ایران و ۱۵ فرد مرتبط با این شرکت‌ها یا سپاه پاسداران اسلامی و حزب الله عراق می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: