کد خبر: ۸۴۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۸۳
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان بوشهر کلیپی با عنوان "ترافیک پر حجم در خروجی استان (دالکی) و حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر" را تکذیب کرد.

توضیحات پلیس درباره کلیپ ترافیک پر حجم در خروجی استان بوشهربه گزارش خبرداغ، مرکز اطلاع رسانی پلیس استان بوشهر کلیپی با عنوان "ترافیک پر حجم در خروجی استان (دالکی) و حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر" را تکذیب کرد.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی به ویژه گروه های واتساپی با موضوع "ترافیک پر حجم در خروجی استان (دالکی) و حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر" پلیس بوشهر ضمن تکذیب این موضوع اطلاعیه ای منتشر کرد.

در متن تکذیبیه مرکز اطلاع رسانی پلیس استان بوشهر که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته است آمده: به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند کلیپ منتشر شده مربوط خروج مسافران در سال 98 و پس از حادثه سیل شیراز می باشد. پلیس با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی پیگرد قانونی را در پی خواهد داشت به شهروندان توصیه کرد: از انتشار کلیپ، متن و تصاویری که امنیت ذهنی و روانی جامعه را به خطر می اندازد خودداری کنند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: