کد خبر: ۸۴۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۶۲
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شفر تماس گرفتم تا قرار ملاقاتی با او داشته باشیم و بتوانیم در فضایی دوستانه موانع را برطرف کنیم.

نخستین قدم جدی سعادتمند برای حل مشکلات استقلالبه گزارش خبرداغ ، احمد سعادتمند با اشاره به درگذشت همسر اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به مصیبت بزرگی که برای اسماعیل خلیل‌زاده رخ داده، برای او آرزوی صبر و بردباری می‌کنم و اگر چه خودم نیز درگیر درگذشت برادرم هستم اما صلاح دانستم پیگیر حل مشکلات و موارد باشگاه باشم. مشکلاتی که همگی با تعیین تاریخ از سوی فیفا به نوعی باشگاه را تحت‌فشار قرار داده و با توجه به بیماری که گریبانگیر خلیل‌زاده شد، بخشی از امور باشگاه استقلال را بر عهده گرفتم.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: در این راستا در اولین فرصت با شفر، سرمربی سابق استقلال تماس گرفتم تا قرار ملاقاتی با او داشته باشیم و بتوانیم در فضایی دوستانه با وی موانع را برطرف کنیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: