کد خبر: ۸۴۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
رئیس محتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه گفت: از ابتدای اسفند پارسال تاکنون سه نفر به دلیل مصرف الکل متانول در این شهرستان جان خود را از دست داده و ۲۶ نفر هم مسموم شدند.

مصرف الکل در ساوه سه کشته و ۲۶ مسموم برجا گذاشترئیس محتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه گفت: از ابتدای اسفند پارسال تاکنون سه نفر به دلیل مصرف الکل متانول در این شهرستان جان خود را از دست داده و ۲۶ نفر هم مسموم شدند.

به گزارش خبرداغ ، دکتر «الهام فرهادی» روز پنجشنبه به ایرنا، گفت: پیش از آغاز سال جدید ۲ جوان به دلیل مصرف الکل قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند و شب گذشته نیز سومین نفر به همین علت جان باخت.

وی از بستری شدن ۲۶ نفر که الکل متانول مصرف کرده بودند در بیمارستان مدرس خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶ تن به دلیل آسیب دیدگی کلیه، دیالیز شدند.

دکتر فرهادی هشدار داد که جوانان به این باور غلط که مصرف الکل از ابتلا به کرونا جلوگیری می کند توجه نداشته باشند.

تاکنون ۲۵۳ نفر در شهرستان های ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: