کد خبر: ۸۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۵
رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی ادعاها در خصوص بازداشت کارمند سابق اف‌بی‌آی در ایران، اذعان کرد که وی از مدت‌های پیش بیمار بود.

لوینسون مدت‌ها پیش از دستگیری، بیمار بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به بیانیه‌ خانواده «رابرت لوینسون» کارمند سابق اف‌بی‌آی مبنی بر این‌که وی در ایران جان خود را از دست داده است، گفت: «باید این را بگویم که مقام‌های مسئول اظهاراتی را به خانواده لوینسون گفته‌اند؛ اما این خوب به نظر نمی‌رسد. او سال‌ها بود که حالش خوب نبود».

وی که در کنفرانسی خبری صحبت می‌کرد، افزود: «این امیدوارکننده نیست. ما افراد زیادی را به آمریکا بازگردانده‌ایم. رابرت لوینسون برای مدتی طولانی بیمار بود که این مشکل به پیش از بازداشت وی بازمی‌گردد».

ترامپ همچنین افزود که نمی‌پذیرد لوینسون جان خود را از دست داده باشد؛ هر چند افراد زیادی هستند که اینطور فکر می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: