کد خبر: ۸۴۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با وزیر امور خارجه کرواسی، از آخرین تصمیمات نشست ویدئو کنفرانسی روز دوشنبه شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپایی کسب اطلاع کرد.

گفت‌وگوی «ظریف» با وزیر خارجه کرواسی درباره نحوه حمایت اتحادیه اروپا از ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی امروز صبح خود با گردان گرلیچ رادمان وزیر امورخارجه کرواسی که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپایی را نیز برعهده دارد از آخرین تصمیمات نشست ویدئو کنفرانسی روز دوشنبه شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپایی کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه کرواسی در این گفتگوی تلفنی با ارائه گزارشی از این نشست، حمایت اتحادیه اروپایی از کشورمان در مبارزه با کرونا و برخی تصمیمات این اتحادیه در زمینه رفع موانع مالی برای اقدامات کشورمان در این حوزه را تشریح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: