کد خبر: ۸۴۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۱
جهانگیری:
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه غلبه بر ‎کرونا محدود به ملاحظات از بالا و اقدامات رسمی نیست، گفت: رعایت بهداشت و درمان همگانی نیازمند تکیه بر اعتقادات، فرهنگ، همبستگی و مشارکت اجتماعی است.

غلبه بر ‎کرونا محدود به ملاحظات از بالا و اقدامات رسمی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«غلبه بر ‎کرونا محدود به ملاحظات از بالا و اقدامات رسمی نیست، رعایت بهداشت و درمان همگانی نیازمند تکیه بر اعتقادات، فرهنگ، همبستگی و مشارکت اجتماعی است.

‌جایی که اساس دین مبین ‎اسلام تقدم ‎جان انسان بر هر امر دیگر است و امروز هم رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید بر اولویت رعایت توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و درمانی در همه کارها تأکید دارند، چرا به این ظرفیت مهم توجه نکنیم؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: