کد خبر: ۸۴۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
رئیس سازمان امداد و نجات، جزییات امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده را تشریح کرد. به گفته او، همچنان امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

امدادرسانی به ۹۰۰۰ تن در ۱۹ استان سیل‌زده / نجات ۱۴ خودرو در مسیر سیلاببه گزارش خبرداغ، رئیس سازمان امداد و نجات، جزییات امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ در مورد آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان از سوم فروردین ماه تاکنون گفت: ١٩ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان از سوم فروردین ماه درگیر سیل هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ امدادگر در قالب ۱۰۰تیم، امدارسانی به سیل زدگان را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزود: امدادگران در این روزها به ٩٧٥٧نفر از هموطنان در ٦١شهر و روستاو ٩محورکوهستانی امدادرسانی کردند و از این میان ۵۳۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۷۹ تن از هموطنان را به مناطق امن منتقل کردند.

سلیمی با بیان اینکه امدادگران از ۵۹ واحد مسکونی تخلیه آب را انجام داده و ۱۴ دستگاه خودرو را مسیر سیلاب نجات دادند، افزود: امدادگران در این مدت میان سیل زدگان ۱۰۲ دستگاه چادر، ۲۸۴۹ تخته پتو، ۱۱۴۸ تخته موکت، ۳۷۶ کیلوگرم نایلون و ۶۷۶ بسته غذایی توزیع کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: همچنان امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: