کد خبر: ۸۴۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
فرماندار یزد با اشاره به اهمیت شرایط بحرانی یزد در بحث مقابله با شیوع کرونا، گفت: تردد غیرضروری خودروهای شخصی در داخل و خارج شهر مهمترین چالش دست‌اندرکاران برای مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونا در یزد است.

فرماندار یزد: متأسفانه علیرغم تذکرهای مکرر، شاهد حضور شهروندان در سطح شهر هستیم / هنوز شبکه ارتباطی خانوادگی در یزد قطع نشدهبه گزارش خبرداغ، فرماندار یزد با اشاره به اهمیت شرایط بحرانی یزد در بحث مقابله با شیوع کرونا، گفت: تردد غیرضروری خودروهای شخصی در داخل و خارج شهر مهمترین چالش دست‌اندرکاران برای مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونا در یزد است.

«سیدمحمد رستگاری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت همکاری تمام اقشار جامعه برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و هشدار دهنده شهرستان یزد در بحث شیوع کرونا ویروس، بعد از تصمیم نهایی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تمام مبادی اصلی و فرعی ورودی به یزد مسدود و فقط یک مسیر(بلوار جانباز به سمت میدان آیت الله مدرسی) برای ترددهای ضروری باز است.

وی افزود: با توجه به جدیت فرآیند غربالگری و کنترل خودروهای عبوری در تنها مسیر ورودی یزد، قطعاً افراد در صورت رفت و آمد با معطلی زیادی مواجه می‌شوند.

فرماندار یزد در ادامه حضور نسبتاً زیاد خودروها و خانواده‌های یزدی در مبادی ورودی و خروجی یزد را یکی از مباحث نگران کننده برای مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان دانست و گفت: متأسفانه علی رغم تذکرهای مکرر مبنی بر در خانه ماندن شاهد حضور شهروندان در سطح شهر هستیم.

رستگاری قطع کردن چرخه شیوع کرونا در یزد را مستلزم همکاری شهروندان عنوان و تصریح کرد: از شهروندان یزدی خواهش می‌کنم به هیچ عنوان تفرجگاه‌های ییلاقی را برای قرنطینه خانگی انتخاب نکنند و در خانه بمانند.

این مسئول تردد خودروهای شخصی در داخل و خارج معبر شهری را یکی از چالش‌های جدی دست‌اندرکاران برای مقابله با شیوع کرونا در یزد دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد هنوز شبکه ارتباطی خانوادگی در یزد قطع نشده و این موضوع نگران کننده است.

وی در پایان با اشاره اهمیت مشارکت شهروندان در مدیریت بحران کرونا، تأکید کرد: نتیجه گرفتن تمام اقدامات قرنطینه و کاهش عبور و مرور در سطح شهر مستلزم توجه و همراهی مستمر شهروندان یزدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: