کد خبر: ۸۴۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۰
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با شجاعت به دو حسرت خود در ورزش اذعان کرد.

اعتراف غم انگیز فوق ستاره پرسپولیس بعد از تصمیم سرنوشت‌ ساز+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی گفت: من خیلی دلم می‌خواست برای اولین بار به عنوان یک گلر، مرد سال آسیا شوم ولی این اتفاق نیفتاد اما بیخیالش نمی‌شوم و مطمئنم یک روز به آن می‌رسم. به همین خاطر باید خودم را قوی‌تر کنم. همچنین حذف از جام ملت‌های آسیا برایم بسیار تلخ بود در حالی که می‌توانستیم در این بازی‌ها به مقام قهرمانی برسیم. فکر می‌کنم این دو مورد بزرگ‌ترین حسرت‌های من در گذشته باشد.

 

قطعاً وقتی در پایان فصل بخواهم از پرسپولیس جدا شوم برایم سخت و ناراحت‌کننده است چون این تیم و هوادارانش را عاشقانه دوست دارم ولی تمام سعی خودم را می‌کنم تا نماینده خوبی از پرسپولیس در فوتبال اروپا باشم. حتماً دلم برای هواداران و کل تیم تنگ خواهد شد و خیلی دلم می‌خواهد با جام قهرمانی از پرسپولیس جدا شوم

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: