کد خبر: ۸۴۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۰
نخست وزیر انگلیس شامگاه دوشنبه با هدف کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا در این کشور دستور داد تا مراکز تجاری و فروشگاه‌های غیر ضروری این کشور تا سه هفته تعطیل شده و اجتماع بیش از دو نفر در این کشور نیز ممنوع گردید.

به گزارش خبرداغ ، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس شامگاه روز دوشنبه گفت که ویروس کرونا بزرگترین چالشی است که کشور ما طی چند دهه گذشته با آن مواجه است.

وی که در نطقی تلویزیونی صحبت می‌کرد با صدور دستور تعطیلی سه هفته‌ای بخش عمده‌ای از مراکز تجاری و فروشگاه‌های انگلیس تاکید کرد: «مردم باید در منازل خود باقی بمانند.»

جانسون گفت که خروج از منازل در انگلیس به جز برای خرید موادغذایی و دارو ممنوع بوده و در صورت عدم پیروی از این قوانین پلیس این امکان را دارد که به جریمه افراد خاطی بپردازد.

نخست وزیر انگلیس گفت که دولت وی به دنبال تقویت نظام درمانی این کشور بوده و همچنین لندن به دنبال واکسنی جدید برای این ویروس است.

وی با ممنوع اعلام کردن هرگونه تجمع بیش از دو نفر گفت که گزینه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ساده نیستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۹۶۷ نفر دی انگلیس مثبت اعلام شده و مجموع مبتلایان در این کشور به ۶۶۵۰ نفر رسیده است.

از سوی دیگر با مرگ ۵۴ نفر دیگر در انگلیس به دلیل ابتلا به کرونا، شمار قربانیان این ویروس در این کشور به ۳۳۵ نفر رسیده است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: