کد خبر: ۸۴۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از انتخاب یک یا دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در روز جاری خبر داد.

آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره استقلالبه گزارش خبرداغ، مهدی علی‌نژاد در بخشی از گفت‌و‌گوی تلفنی خود با بخش خبری شبکه سوم سیما درباره مدیریت دو باشگاه پرسپولیش و استقلال گفت: در مورد باشگاه پرسپولیس بعید است تا پایان سال اتفاقی رخ دهد و انتخاب مدیرعامل در سال آینده انجام خواهد شد، اما در مورد باشگاه استقلال باید بگویم، امروز یک یا دو نفر به هیئت مدیره این باشگاه اضافه می‌شوند و اگر تا پایان وقت اداری امروز، جمع‌بندی لازم صورت گیرد، مدیرعامل معرفی خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که مدیرعاملی احمد سعادتمند در باشگاه استقلال قطعی شده است، اظهار داشت: خیر. هیچ حکمی در این باره برای فردی صادر نشده است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: