کد خبر: ۸۴۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۶
پیش‌کسوت باشگاه استقلال، به برتری پرسپولیس در این سال‌ها اعتراف کرد و شائبۀ مهندسی لیگ را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امید روانخواه، بازیکن سابق استقلال معتقد است نسل کنونی پرسپولیس بسیار قابل احترام است و هیچ مهندسی صورت نگرفته است؛ روانخواه در این باره اظهار داشت: من به هیچ وجه اعتقادی به مهندسی لیگ ندارم و باید بگویم در طی این چند سال گذشته واقعا بازیکنان پرسپولیس افتخاراتشان را به‌ زحمت به دست آوردند. به نظر من آن‌ها یک نسل کاملا قابل احترام برای باشگاه پرسپولیس به شمار میروند.

 

 

 

ما فوتبالی‌ها چه به عنوان مدیر عامل، مربی و چه بازیکن وقتی‌ که عملکرد خوبی نداریم سعی داریم تا جا دارد خودمان را از عملکرد ضعیفمان مبرا کنیم اینکه تیمی در جم به پارس جنوبی بازی را واگذار می‌کند و یا 5 هفته متوالی قادر به پیروزی در مقابل رقبایش نمی‌شود نمی‌توانید تقصیر را بر گردن تیم های دیگر و سایر عوامل بیندازید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: