کد خبر: ۸۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۸
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه «علی عبد الله أیوب» وزیر دفاع سوریه را وارد لیست تحریم‌های خود کرد.

آمریکا وزیر دفاع سوریه را تحریم کردبه گزارش خبرداغ ، علی عبدالله ایوب،‌ از ابتدای سال 2018 به عنوان وزیر دفاع سوریه توسط «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور انتخاب و جایگزین «فهد جاسم فریج» شد.

سال گذشته،‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا 16 شخصیت و نهاد وابسته به دولت سوریه را تحت تحریم‌های خود قرار داد. محدویت‌های آمریکا علیه سوریه شامل حمایت از دولت بشار اسد است که انتقال نفت و کالا به این کشور از جمله آنها بوده است.

سوریه بارها از تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه خود انتقاد و تاکید کرده ویرانی و زیانی که این تحریم‌ها ایجاد کرده بسیار ملموس‌تر از ویرانی‌هایی است که تروریست‌ها در این کشور ایجاد کرده‌اند.

«ایمن سوسان» معاون وزیر خارجه سوریه اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود تأثیر منفی تحریم‌ها فقط در زمینه اقتصادی نبود بلکه در نتیجه عدم تأمین فرصت‌های کاری و افزایش بیکار به بخش اجتماعی نیز کشیده شد و خسارت حدودا شصت میلیارد دلاری به اقتصاد سوریه وارد کرده است.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: