کد خبر: ۸۴۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس امروز سه شنبه به شهروندان بریتانیایی توصیه کرده است تا همه سفرهای غیرضروری خود به کشورهای دیگر را به مدت 30 روز لغو کنند.

وزیر خارجه انگلیس: سفرهای خارجی خود را لغو کنید / ممکن است نتوانید به کشور برگردیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  رویترز، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس امروز سه شنبه به شهروندان بریتانیایی توصیه کرده است تا همه سفرهای غیرضروری خود به کشورهای دیگر را به مدت 30 روز لغو کنند.

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر خارجه انگلیس تازه ترین تلاش دولت لندن برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شمار می رود.

وی در این باره در پارلمان انگلیس گفت: تصمیم گرفته ام تا به شهروندان بریتانیایی توصیه کنم تا از سفر به کشورهای دیگر به مدت 30 روز خودداری کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به محدودیت های مرزی شدیدی که از سوی سایر کشورها برای مقابله با کرونا اتخاذ شده، افزود: شهروندان بریتانیایی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارد، باید نسبت به خطرات فزاینده این اقدام آگاه باشند، از جمله عدم امکان بازگشت به بریتانیا.

وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد: وزارت خارجه هنوز به شهروندان بریتانیایی که در خارج کشور هستند توصیه نکرده است تا به کشور بازگردند به استثنای اتباعی که در برخی کشورها هستند ولی به کسانی که قصد بازگشت دارند هشدار می دهم که احتمال لغو سریع پروازها یا اعمال محدودیت های سفر وجود دارد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: