کد خبر: ۸۴۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
پیشکسوت استقلال نگران تغییرات مداوم در مدیرعاملی این باشگاه است.
فنونی‌زاده: نگران تغییرات مداوم در استقلال هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال می‌گوید با توجه به شیوع بیماری کرونا بهتر است که لیگ را دیگر امسال برگزار نکنند زیرا ممکن است باعث به خطر افتادن سلامتی بازیکنان شود وی همچنین ابراز امیدواری کرد که آبی‌پوشان بتوانند در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب کنند.

مسابقات لیگ هم تا پایان سال98 تعطیل شد.

با این شرایطی که در کشور ما وجود دارد به طور حتم باید مسابقات لیگ تعطیل می‌شد زیرا که سلامتی بازیکنان فوتبال در خطر بود بهتر است به جای اینکه تا پایان فروردین ماه تعطیل شود دیگر لیگ ادامه پیدا نکند تا کسی دچار مریضی نشود.

شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

با توجه به اینکه لیگ تعطیل شده است تعطیلی تمرینات استقلال هم بیشتر خواهد شد و این فرصت خوبی برای مصدومان استقلال است که شرایط حضور در تمرینات و مسابقات را پیدا کنند. اما من یک نگرانی دارم

چه چیزی شما را نگران کرده است؟

مجیدی باید خیلی مراقب شرایط بازیکنانش باشد که دچار اضافه وزن نشود باید به هر کدام از آنها برنامه بدهد تا در این شرایط خودشان نیز به تمرینات اختصاصی بپردازند.

علی فتح‌اله زاده هم ازسرپرستی باشگاه استقلال استعفا کرد.

فتح اله‌زاده قبلا در استقلال مدیریت کرده و پیچ و خم این باشگاه را می‌شناخت و قطعا در لحظات حساس بهترین تصمیمات را می‌گرفت اما چیزی که مرا خیلی به فکر فرو برده تغییرات مداوم در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است. اعتقاد دارم تا زمانی که این دو باشگاه خصوصی نشوند این مشکلات همچنان پابرجاست.

منظورتان از مشکلات بدهی‌ها است؟

قطعا همین طور است هر دو تیم مشکل‌شان بدهی‌ها به بازیکنان خارجی و داخلی است و اگر همین روند ادامه داشته باشد قطعا در آینده نزدیک دو تیم ورشکسته خواهند شد.

عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال رضایت‌بخش بوده است؟

باید قبول کنیم مجیدی در سخت ترین شرایط به استقلال آمد استراماچونی رفته بود او هم نتایج خوبی در این تیم گرفته بود و انتظارات بالا بود البته فرهاد هم از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است و همین شاید بتواند به او کمک کند.

پیش‌بینی‌تان از رتبه استقلال در پایان لیگ چیست؟

با بازگشت مصدومان که نبودن آ‌نها تاثیر فراوانی در روند نتیجه‌گیری استقلال داشته است استقلال می‌تواند در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کند و خود را به بالای جدول برساند. به شخصه به آینده این تیم امیدوار هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: