کد خبر: ۸۴۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
خبرگزاری ایسنا نوشت که عده ای با هجوم به حرم رضوی، اقدام به هتک حرمت آستان مقدس رضوی کردند.

هتک حرمت حرم در پی توقف موقت زیارت بارگاه رضوی / تولیت آستان: اکنون شرایط استثنایی داریم؛ این موضوع شعار، سیاسی کاری یا شایعه نیست؛ این خطر کل دنیا را درگیر کردهعده ای با هجوم به حرم رضوی، اقدام به هتک حرمت آستان مقدس رضوی کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، خبرگزاری ایسنا نوشت که پس از بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء شامگاه گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عده ای با هجوم به سمت حرم رضوی، به این اقدام اعتراض کرده و موجب هتک حرمت این آستان مقدس شدند.

گفتنی است حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در پی ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت و درمان ، توقف موقت زیارت حرم رضوی را از روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه اعلام کرده بود.

تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در جمع خدام آستان قدس تصریح کرده بود: متاسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که شرایطی که باب میل ما نیست را بر ما تحمیل میکند، اکنون شرایط استثنایی داریم، این موضوع شعار، سیاسی کاری یا شایعات نیست. این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده، موضوع شوخی بردار نیست.

همچنین چندی پیش دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار میشد، امسال به علت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم له به مشهد سفر نخواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: