کد خبر: ۸۴۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۸
در تماس تلفنی با دومینیک راب مطرح شد؛
دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب تلفنی گفتگو کردند.

درخواست ظریف از انگلیس برای عدم پیروی از تحریم‌های آمریکا در خلال شیوع بیماری کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب تلفنی گفت‌وگو کردند.

در این گفتگو در خصوص آخرین تحولات شیوع کرونا در ایران و جهان، تحریم‌های یکجانبه آمریکا، برجام، مسائل کنسولی دو جانبه و نیز تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر شد.

ظریف در این گفتگو ضمن قدردانی از کمک‌های ارسالی اتحادیه و سه کشور اروپایی به ایران برای مبارزه با کرونا، تحریم‌های غیر قانونی و یکجانبه آمریکا را مانعی بر سر راه مبارزه با این اپیدمی جهانی خواند و از انگلیس خواست در این شرایط، تحریم‌های ظالمانه آمریکا ضد ملت ایران را هم بر اساس تعهدات برجامی خود و هم به دلیل ملاحظات انسانی رعایت نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: