کد خبر: ۸۴۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۵
سفیر ایران در کویت:
سفیر ایران در کویت در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر این کشور عربی ، آمادگی کشورمان را برای پذیرش کمک‌های بهداشتی و دارویی از نهادهای انسان‌دوستانه اعلام کرد.

تحریم‌های آمریکا مانع اصلی پیشبرد برنامه‌ها برای مقابله با کرونا استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد ایرانی در این دیدار با اشاره به سرعت انتشار ویروس کرونا و ضرورت مقابله جهانی با این پدیده شوم در قالب هماهنگی و همکاریهای منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه غیر انسانی و غیر حقوقی آمریکا علیه مردم ایران در حال حاضر مانع اصلی پیشبرد برنامه های مقابله با ویروس کرونا و نیز تامین نیازمندیهای دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد : اعمال کنندگان این تحریم ها در این روزهای سخت چهره زشت و غیر انسانی خود را بیش از گذشته به نمایش گذاشته اند.
محمد ایرانی در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش کمک های بهداشتی و دارویی از سایر نهادهای انساندوستانه را اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کویت نیز در این دیدار اظهار کرد : مقابله با انتشار این ویروس نیازمند همکاری و هماهنگی جهانی است و تلاش همه دولت‌ها برای مهار این شرائط خطرناک یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است .
وی از آمادگی سازمان خود برای ارتباط و هماهنگی بیشتر با طرفهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران خبر داد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: