کد خبر: ۸۴۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۳
واتس اپ سرانجام حالت تاریک را برای همه کاربران به ارمغان آورد و اکنون نیز قصد دارد ویژگی خاصی را که در برخی دیگر از برنامه های پیام رسانی وجود دارد ، معرفی کند. این ویژگی که به نام پیام های خود تخریب شونده مشهور است از مدت ها پیش بین تقاضاهای اصلی کاربران واتس اپ قرار داشت.

واتس اپ به زودی «پیام های خود تخریب شونده» را به نسخه اصلی اضافه می کندواتس اپ سرانجام حالت تاریک را برای همه کاربران به ارمغان آورد و اکنون نیز  قصد دارد ویژگی خاصی را که در برخی دیگر از برنامه های پیام رسانی وجود دارد ، معرفی کند. این ویژگی که به نام پیام های خود تخریب شونده مشهور است از مدت ها پیش بین تقاضاهای اصلی کاربران واتس اپ قرار داشت.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، هم اکنون پیامهای خود تخریب شونده در دو نسخه بتای برنامه وجود دارد و گزینه تنظیم پیام های خود تخریب شونده در بخش گفتگو در دسترس است. نسخه های این برنامه 2.20.83 و 2.20.84 است و می توانید مدت انقضا پیام ها را بین یک ساعت ، یک روز ، یک هفته ، یک ماه یا یک سال انتخاب کنید.

پس از تنظیم تایمر ، یک نماد ساعت در کنار پیام ارسال شده ظاهر می شود ، بنابراین می توانید هنگام ناپدید شدن پیام ، پیگیری کنید.با این حال ، هیچ اطلاعاتی در دست نیست که  این قابلیت دقیقا چه زمانی وارد نسخه پایدار می شود. با این حال تیم توسعه دهنده واتس اپ روی این ویژگی کار می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: